Dag 245 - De har landat, de är häär!

Satt som på nålar hela morgonen och väntade, hörde min grannes föräldrar komma och visste att de varit på samma plan som mamma, pappa och Elin. Så plötsligt, mitt uppe i ett mattetal som jag egentligen var för otålig för att lösa, så hörde jag en röst som jag kände så väl igen men som egentligen inte hörde hit och rusade ut i korridoren för att möta dem - det var så roligt att se dem igen!!

Vi har varit på giraffcentret som planerat, gått en sväng på masaimarknaden och ätit lunch på Art Café. Även åkt en hel del taxi haha, mamma såg något misstrogen ut när hon frågade hur långt det skulle ta att åka till giraffcentret och jag svarade "äsch, det tar inte alls långt tid, drygt en halvtimme kanske".. Det är lite skillnad på avstånd och avstånd här och i Sverige om man säger så!
Nu ligger alla och sover, de var lite slitna efter att ha rest hela natten men nu får de snart upp och hoppa så vi hinner packa inför morgondagen, då bär det av till Rwanda!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0