Vattenbrist

Jag hade rätt, det blev ett mördande friskispass. Trodde jag skulle avlida pga mina ben som fortfarande ömmade efter måndagens träning, men jag krigade på genom hela passet - riktigt nöjd nu efteråt! Ett litet problem som dock uppstod efter träningen, när fyrtio genomsvettiga tjejer inte ville något hellre än att hoppa in i duschen var att vi har vattenbrist så det gick helt enkelt inte att duscha ordentligt. Jag hann tack och lov duscha av mig lite men det var fortfarande folk på kö när duschvattnet tog slut HELT. Välkomna till Afrika... Man lär sig verkligen uppskatta saker som är självklara hemma i Sverige, som till exempel rinnande vatten....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0