Dag 31 - Sol och bad

Idag var de flesta väldigt trötta så dagen har varit väldigt lugn. Den inleddes såklart med pannkakor på brunchen, följt av bad och solning - love life! Senare har jag städat min rum (igen..) och skypat med min kära mor och mormor som är i full gång med att göra äppelmos där hemma. Så "dagens saknad" är att komma hem från skolan, höra assistentens motorljud, se mormors skor i hallen för att sen ropa "moormoooooor!!" och springa in i köket för att krama henne. 
Fick också ett fint mail från mina kära faddrar hemma i Skåneland, småsaker som gör dagen ännu lite bättre!
 
Det togs massa fina bilder vid poolen idag, här kommer några:
 
 


Kommentarer
Anonym

Guuud vad det ser härligt ut!

2013-09-15 @ 16:41:08
Eleni

Ser jättehärligt ut :)
Kika gärna in hos mig

2013-09-16 @ 11:03:07
URL: http://endolia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0