Dag 74 - Besvikelse

Efter den där kvällen på Casablanca och dess följande måndagsmöte trodde jag inte att någonting kunde bli värre, men ack så fel man kan ha. Gårkvällen var utan tvekan det sjukaste jag upplevt i hela mitt liv och jag har aldrig tidigare varit så arg eller upprörd. Idag är jag mest ledsen och besviken på hur andra snart har lyckats förstöra hela det här året för mig och många andra. Det var nära att jag bokade en flygbiljett hem igår, för fortsätter det såhär vill jag inte vara kvar. Allting är upp och ner och stämningen kan inte bli värre, det kan jag nästan säga med säkerhet den här gången. Imorse åkte den första hemskickade personen hem. Vad som händer nu tror jag inte det är någon som vet, men jag ser inte fram emot kvällens måndagsmöte.


Kommentarer
Anonym

Herrejävlar, vad är det som har hänt?? Tänk efter innerst inne Elna, vill du verkligen åka hem? Du är stark, jag har aldrig sett dig ge upp och vill inte se det nu heller!

Svar: Skriver på whatsapp ikväll!
Elna

2013-10-28 @ 09:05:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0