Dag 97 - Fler bilder från ridningen

Elsa
Alex hade inte ridit så mycket innan men hängde ändå på oss i den "avancerade" gruppen och det gick ju riktigt bra!
 
En fin fuxhäst vid namn Vivaldi, om jag inte minns fel.
 
Felicia, Malin och Alex när vi kommer tillbaka efter turen.
 
Alex
 
Ett jättekeligt litet föl stod i en av boxarna, farligt söt krabat!
 
Ebba, Johan och Hanna
 
 
Johan och Vivaldi
 
Malin
 
Innan vi red ut fick vi rida ett par rundor i en hage, för att se vilka som skulle rida i vilken grupp. Jungle Boy och jag andra från vänster.
 
Alla bilder är tagna av Malin Annergren, som jag inte vet om hon har någon blogg.. Kommer länk senare isf!
 


Kommentarer
Anonym

Nu är du lycklig om jag känner dig rätt..!

2013-11-20 @ 08:43:34
Linnea

Johan ser ut som Julian Assange

2013-11-24 @ 16:33:08
URL: http://linneea.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0