Dag 80 - Halloween med SSN

Så, här kommer bilderna jag lovade. Visst var vi snygga allihop? Det roligaste på hela kvällen var nästan att göra sig i ordning, se alla andra och ta gruppfoton. Tyvärr fick vi inte med alla på en och samma bild pga av lite strul med objektiven hehe men det blev ju bra i alla fall.
Sen drog vi alltså till Tree House. Trots att det var ett halloweenevent blev det som jag anade, det var bara vi som kom utklädda. Men det gjorde inte så mycket eftersom vi var cirka femtio personer från svenska skolan och vi hade ju inte smält in om vi kom "som vanligt" heller haha.
DJn var tyvärr skitdålig, vilket ju sänkte stämningen lite men i slutet av kvällen stod ändå hela SSN-gänget och dansade med glada och aningen höga kenyaner på dansgolvet. Det blir vad man gör det till har jag fått höra, och jag hade i alla fall kul!
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0