Dag 120 - Bra fredagskväll

Idag efter skolan stod det, trots att det är fredag, effektivt plugg på schemat fram tills klockan fem. Fick visserligen inte så mycket gjort, men det är ju tanken som räknas, eller hur? Klockan fem knackade Felicia på min dörr och sen gick vi tillsammans med Jenny och Sofie till Junction för att kolla efter lite julklappar och sen äta middag på Art. Åt gudomligt god pizza och snackade om allt mellan himmel och jord. Efteråt gick vi till Planet Yoghurt och åt efterrätt, en rejäl sådan eftersom de hade 50% för att fira Jamhuri day. Vi åt alla två portioner var, och oj vad gott det var! Det fanns dessutom hallon idag som tillbehör och de smakade verkligen som svenska vildhallon, sådär små och söööta, så min andra portion bestod nästan endast av hallon och killen i kassan bara skrattade åt mig haha. 
Helt klart en riktigt bra fredagskväll som avlsutades med filmmys i zebrarummet och sen julkalendern nerstoppad i sängen.
Idag är det förresten bara en ynka vecka kvar tills jag flyger hem, vet att jag tjatar om detta men det ska ju bli så kuuul! 
 
Bilderna från kvällen har jag lånat från Jenny!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0