Dag 2

Har redan gått tillbaka till mitt rum då jag fortfarande är jättetrött, man går på helvarv hela dagarna här när man försöker ta in och smälta alla nya intryck och memorera alla nya namn och ansikten så nu på kvällen är i alla fall jag helt utpumpad!
Brunchen imorse var jättegod, framför allt frukten här är så otroligt god. Bananerna är de godaste jag ätit i hela mitt liv och ananasen ska vi inte ens prata om! Längtar faktiskt redan lite tills mangosäsongen börjar...
Det stod ungefär samma saker på schemat idag som igår, de nyanlända skulle till Junction för att fotograferas och skaffa kontantkort. Vi andra bestämde oss för att följa med idag igen så det blev en tur dit ett par timmar idag med. Jag passade på att köpa en badhandduk och en filt att ha som överkast/extra täcke (tror den går att skymta under myggnätet i förra inlägget). Visserligen frös jag inte jättemycket inatt men jag var inte speciellt varm heller så det var högst nödvändigt!
Efter Junction har vi bara varit här på internatet, det har kommit ytterligare två busslaster från flygplatsen idag så nu tror jag faktiskt att alla är här. Jag har försökt att hälsa på alla nya men jag tycker ändå jag möter ett nytt ansikte stup i kvarten. Att komma ihåg vad alla heter är totalt omöjligt så jag hoppas verkligen att vi ska behålla namnskyltarna ett tag framöver!
 
Bild från igår när vi var på upptäcktsfärd på skolområdet, här är Ebba och Charlotta i "korridoren" utanför allas rum.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0